Powstało nowe logo wrocławskiego ogrodu zoologicznego, które ma zastąpić istniejący wzór obowiązujący od 1962 roku. Nawiązywać w swej tematyce ma do powstającego w ogrodzie zoologicznym Afrykanarium – Oceanarium.
Obiekt będzie niewątpliwą atrakcją towarzyszącą EURO 2012 – twierdzi Radosław Ratajszczak, dyrektor wrocławskiego ZOO.
W nowym symbolu ZOO znajdować się będą ryba, lemur oraz zebra. Pomarańczowa koncepcja graficzna ma podkreślać nowoczesność, tyle że większości moich rozmówców nie podoba się nowy wygląd logo.
„Nie podoba mi się, po co zmieniać coś co jest symbolem i znakiem rozpoznawczym wrocławskiego zoo.” – tak mówi nam jedna z mieszkanek Wielkiej Wyspy.
Na szczęście nad główną bramą wrocławskiego zoo dalej będzie umieszczony neon z kultowym lewkiem, który bardzo sympatycznie kojarzy się mieszkańcom.
Od nowego roku zdrożały biletu wstępu do Ogrodu Zoologicznego. Za normalny zapłacimy teraz 25 zł, za ulgowy 15. Wcześniej było to 12 i 6 zł.
– Te ceny od lat się nie zmieniały. Teraz bilety musiały podrożeć ze względu na budowę oceanarium, ale i tak są najtańsze w porównaniu do innych krajów Unii Europejskiej – mówi Radosław Ratajszczak, dyrektor wrocławskiego zoo.
Czekamy na Państwa opinie w tej sprawie.
{jcomments on}